10 April - 2009

Fredag -

Idag gick vi upp relativt tidigt ;D så ringde mamma vid tiotiden, Bestämde att vi skulle träffas på affären, Så jag, mamma, Alex, Jesper och moster handlade och sedan åt vi pizza, Mysigt att börja dagen så i solen :)
Skulle egentligen varit en städdag då det såg förskräckligt ut här, men vädret var ju sååååå fint, så det var omöjligt att gå in.
Så vi följde med mamma och moster upp till gården och satt ute och fikade.. Mormor och morfar kom även förbi ;D
Vi spelade lite boll och mitt lag vann, (som bestod av Mig och Linnea) medans alex och linda förlorade ;D Alex som alltid klagar på hur jag spelar boll då jag är mega-bollrädd.

Hursomhaver, Jag,Alex,Linnea,Pontus och Adde gick sedan och spelade basket, vilket var jävligt skönt..
Jesper sov som en stock under hela tiden, Men när han vaknade var det bara att bege sig hemmåt för att ge han ett mål käk =) sen var han pigg och alert och hjälpte mamma och pappa att plocka iordning, genom att hänga sig på damsugaren och följa efter =D så himla söt min grabb <3
Matilda kom, så hon hjälpte till att fixa lite, fortfarande stökigt, men inget i jämfört som det var innan.
Sedan ville vi komma ut igen eftersom det fortfarande var skönt ute =)
Så vi spelade basket igen ;D haha.
Men efter en stund vart Jesper uttråkad och fick inte tillräckligt mycket uppmärksamhet så då fick vi gå :D

Gick hem för att se på film eftersom alla var helt slut,
Men det slutade med att Matilda ville hem och sova, Jag ville lägga mig i ett bad, Jesper somnade och Alex satt vid datorn.

Och nu är kl mycket, Jag är jättetrött och ska upp tidigt imorgon för att komma iväg och käka påskbord! =D

Glad påsk på er =D

och Grattis sofia svärdvall på 19års dagen <3 Hoppas du hade en underbar födelsedag! =D
1 kommentarer
Postat av: Födelsedagsbarnet =)

Tack så mycket Ronja, vad glad jag blev när jag läste det.. Tack! =) <3

2009-04-11 @ 11:14:59
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: