2 April 2009

Torsdag -

Idag var vi ute för första gången med nya vagnen eftersom Jesper varit så sjuk, (fortfarande är, men tänkte han skulle få lite friskt luft idag) den var svinskön att dra måste jag säga.. gick så lätt och världens stötdämpare ;D mihi.

Jag, Alex och Jesper sov en stund mitt på dagen, och självklart hade matilda varit här och ringt på men det vaknade ju inte vi av ;D Så hon hade gått till pontus och dem telefontrakasserade oss då, tills vi vaknade :D
Så dem kom ner, vi drog och åt pizza, sedan gick vi och spela basket ;D HAHA det är så kul att vara bollrädd, not!
Efter lite spelande började Jesper bli sur så vi gick hem, gav mat osv..
Slängde oss framför filmer, Det blev The Grudge 3 och From Within.
Och nu är jag pisstrött och Jeppan sover så jag tänker nu härma honom! =)

Imorgon finns det inget bestämt, Fredag, så jag antar det blir ut och gå och sedan fredags-mys =D
Jag ska också ut och övningsköra! mihihi.

seeyaaa ;D
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: