23 Augusti 2009

Söndag -

It's been a long time!
Är hemma nu, som de flesta säkert redan vet :P
Väldigt skönt att ha kommit hem! så det har bara blivit en massa slappande osv efter en jobbsommar.
Jesper har också börjat på dagis nu, som han älskar. Vilket är skönt! Hade inte varit kul att lämna honom annars!

Han är så go, min lille prins.. Går omkring och har sig! Blivit väldigt stor, lite läskigt hur fort det faktiskt går.
Så nu går han ner till affären, han vill helst inte hålla i handen heller. Vilket vi märkte inte var så bra eftersom han satte av mot den stora vägen.. :P Egen vilja har han, det går inte att förneka.

Imorse väckte han mig genom att slå mig med olika föremål i ansiktet. Det är härligt!
inte, speciellt inte när man är sjuk heller. :P har så ont i kroppen att jag knappt kan röra mig.
så jag la mig i ett fyra timmars bad och bara slappnade av.
Hoppas verkligen inte det är svininfluensan jag börjar få.. men det tror jag inte, har ingen feber, dock enorm muskelvärk.
jaja,
Så imorgon blir det förmodligen inget dagis för Jesper, såvidapass inte Alex tar honom men då måste han stanna hemma från skola.
Ja får se hur det artar sig.

är som sagt väldigt sjuk så jag ska bara slöa framför filmer idag! och hoppas på att jag blir frisk snabbt!.
Vet faktiskt inte vad jag ska skriva om!

Ska slappa :P
Ha det bra!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: