2010!

Hela nyårsafton har spenderats hos moster =)
Har varit trevligt och väldigt mättande! haha, ätit hela tiden.

Senaste timmarna satt vi och spelade olika spel! Höll på att dö av trötthet.. Men nu har vi just kommit hem :)
Bilder kommer imorgon! För jag ska ligga i sängen inom tio min :)


Känslor;

1. Vad var årets känsla? Varierande.
2. Har du skrattat? Självklart.
3. Har du gråtit? Inte mkt!
4. Har du varit arg? Yes!
5. Har du varit riktigt ledsen? Ja.

Vänskap;
1. Fått nya vänner? Nej!
2. Vilka var de bästa du lärde känna? ?
3. Har du saknat någon? Ja!
4. Har du varit i bråk? Inte bråk, men tjaffs! =)
5. Vem har gjort dig mest glad? Min son

Relationer;
1. Har du flirtat något? Nej
2. Har du blivit kär? Nej
3. Har du haft ett förhållande? Japp.
4. Strulat med en främling? Nej
5. Har någon varit kär i dig? Tror jag inte :)

Aktiviteter;
1. Har du varit utomlands? Om man räknar Norge som utomlands!
2. Vad har du haft som fritidsintresse? Film
3. Har du festat? Ja, senast var i Maj 2009.
4. Har du gjort något nytt? Ja, tagit körkort.
5. Har du tränat något? Jag? träna! skulle inte tro så, fläsket växer och växer.

HAPPY NEW YEAR EVERYBODY <3<3<3
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: