18 Juli 2009

Lördag -

Hejsan!
Nu har Jimmy fått internet så nu kanske jag kommer kunna skriva mer regelbundet :)
Idag känner jag mig inte bra! Har spytt och därför ska jag inte jobba idag,

Vet inte vad jag ska göra dock! men ska nog ta mig en lång skön dusch snart och sedan handla någon frukost om jag inte känner mig allt för illamående. it depends :)

Folk har frågat vad jag jobbar med, och det är inom Hemtjänsten ;)
Men nu är det bara 28 dagar kvar tills vi åker hem och det ska bli så nedrans skönt!! längtar hem något otroligt :)

Ska bli så roligt att träffa kompisar, vara i sitt eget hem osv..
och så saknar jag verkligen svenskt kött! HAHA.

Funderar på att ladda ner 2½ men och glo på medans jag slöar!
SKriver mer ikväll.

Berätta om er dag!
Puss
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: