26 Mars 2009

Torsdag -

Idag gick jag upp kring 07:00, men inte pga att snuff ville upp, utan för att jag var så fruktansvärt badsugen ;)
Så jag la mig i ett bad kring 07:30 och gick upp 09:45, Det var det skönaste på länge, verkligen :)
Fixade mig iallafall och begav mig till Trafikskolan, Det gick väl lite sisådär idag.
Men bättre ska det gå nästa gång ;)

Alex och Jesper mötte mig på affären så vi handlade mat och en jädra massa städsaker, för idag blir det storstäd bannemig ;) jobbigt men skönt som tusan efteråt =)
och speciellt eftersom vi ska åka med tåget imorgon bitti så är det skönt om det är rent och snyggt när man kommer hem på kvällen :)


Jahopp, förtillfället ligger Jesper och sover, så jag satte mig här en stund.. Funderade på om jag skulle börja fixa iordning, är svinhungrig också så får väl ta mig något att äta innan så jag får mig lite energi ;)

Får se om man skriver senare, dock finns det nog inget intressant att skriva om såvidapass folk inte vill veta hur städningen gick ;) 
haha, tjingeling.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: