29 Mars 2009

Söndag -

Då har vi just kommit hem.
Läkarna märkte att Jesper mådde dåligt så dem tog oss på allvar vilket jag inte tycker läkare brukar göra numera.
Så dem lyssnade på hjärtat,lungorna och kollade hans öron. Men det var bra.
Men eftersom han har sån pass diarré så tog dem blodprover för säkerhetsskull så det inte fanns något annat bakomliggande. Men blodet visade bara att allting var bra, vilket var skönt som fan, rent ut sagt.
Men vi fick iallafall någonting som gjorde att han fick mer salter i kroppen då det försvinner tillsammans med avföringen, så det blir bara att pumpa i han vätska och försöka få han att behålla de febernedsättande medlet..
Förhoppningsvis blir han frisk inom ett par dagar, Jag har aldrig sett honom såhär och det är skrämmande.

Men nu sover han, så jag ska passa på att plocka iordning så jag kan ägna all min tid åt honom sen när han vaknar..

Jag älskar dig Jesper, <3<3<3
1 kommentarer
Postat av: sara

hoppas han kryar på sig snart. aldrig roligt när dom små liven är sjuka..

ha det gott.. kram kram sara

2009-03-30 @ 11:35:00
URL: http://mammasara.iblogger.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: