31 Mars 2009

Tisdag -

Idag har jag varit fruktansvärt utmattad, inte alls det bästa humöret heller :P
men men, såna dagar kommer väl dem med :D

Har vart hos moster en stund, pratat lite skit osv, men var tvungen att dra då vi hade tvättstugan,.

Alex satt vid datorn, Snuff sov, så vad kunde då jag göra? jo såklart drog jag igång med en storstädning i köket, rent och snyggt och behagligt ;)
Tur att man alltid kan städa när det inte finns något annat att göra =)
Hur som helst så kom Matilda, så vi bakade chokladmuffins och tittade på My best friend's girl.
Väldigt bra, rekomenderas (Y)

Sedan åkte hon och jag gick ner till tvätten och sjöng för mig själv samtidigt som jag vek..
Gud så skönt det kan vara med bara 10 minuters egen tid och bara bete sig barnsligt ;)
Sen så har jag iallafall målat naglar + tånaglar och plockat ögonbrynen..
Som sagt, har inte så mycket annat att göra när Jesper sover.

Hatar btw att jag klippte av mig håret, borde ha lärt mig för längesedan att jag ser ut som en äcklig tjock michilingubbe i kort hår.. ser rent ut sagt förjävlig ut, går inte göra något med skiten, det bara är där och ser lustigt ut.
Mitt ansikte vart dubbelt så stort när håret försvann också,
Så nu funderar jag starkt på att köpa löshår, men så nedrans dyrt :(
Och det kommer garanterat ta hundra år för skiten att växa ut, Jaja..

Vill också gå ner i vikt.. SNABBT.. orkar inte med att se ut såhär mer. :P går fan bara upp! haha usch, och inga kläder passar på mig.
Nej, nog klagat om utseendet.

Vagnen kom inte idag heller, men dem skickade den i torsdags så jag hoppas den kommer imorgon, för då ska jag ut och gå en lång promenad och påbörja min viktnedgång ;)

klockan är mycket, men jag är inte trött så jag vill inte gå och lägga mig,
Jag vet inte heller om jag är särskilt filmsugen!

jahaja ;D tjat på mig idag.

Tjing!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: