14 Maj 2009

Torsdag -

Idag har vi faktiskt varit duktiga och fixat med lite grejer.
Skickat in ansökan för dagis, vilket kommer på tok försent, men bättre sent än aldrig :P
GÅTT in till stan, det sker sällan! men skönt var det. Motion är ju alltid bra och det blir inte så mycket av det av någon anledning.
varit på körskolan och fixat med papper och sådant.
Tog dock bussen hem, gick upp till moster och prata lite skit, samt hämtade vi barnstolen så snuffen kan sitta med oss vid matbordet.

Idag ska det lagas kött,ris och sås.. Börjar bli ganska ofta nu men det är ju SÅ UNDERBART gott <3
Snuffen ska även äta det, ska bli kul och se hur han reagerar på "vanlig" mat nu, eftersom han bara ätit burkmat och välling tills nu.
Sedan ska vi väl plocka iordning och slappa. är så trött så det är sjukt.

Måste börja ta tag i allt nu, mår inte bra i denna stad, detta liv.
Vill komma ut och göra något!
JAG VILL HA JOBB, fan vad jag vill ha jobb.. Vill inte bara sitta såhär, Förvisso är jag ju mammaledig, men när jag inte kommer vara det då? vad ska man göra då?

hursom, så bor ju Alex bror i Norge! så vi har starka funderingar på att åka dit under sommaren och se något nytt.
Ska ringa han ikväll och se om vi är välkomna! för då sticker vi :)
Det skulle vara så skönt, bara komma ifrån allting ett tag..
Jag menar, ja, ni förstår säkert. Ni har kanske själva känt som jag någongång :)

Men nu blir det till att fixa käk och mysa med mina grabbs! <3<3<3


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: