16 Maj 2009

Lördag -

städat och fixat lite, haft främmande i princip hela dagen, tillslut orkade jag inte sitta längre så då gick vi till affären,
Idag blir det Friterat, pommes,kycklig och Lövbiff.. yummy, Och såklart lite godsaker till kvällen!
EFTERSOM det är Eurovision! Ska bli kul, älskar sådana program av någon anledning.. och det känns ju lite speciellt och då måste man ju festa till det.
Tror dock inte sverige kommer komma någonstans i år, men bara för att jag tror så lär det väl gå kanonbra.
är förvisso inte så förtjust i den låten, så jag tycker inte den ska vinna.. men men! =)
Sitter just nu och lyssnar på norges bidrag, något orginell! =P Men får väl se vilken som blir favoriten this year.

haha, kommer ihåg när jag och Alex satt och pratade, om hur förbannat mysigt det kommer bli att sitta framför Eurovision med vår kommande bebis.
Jamen, Nu är han här :D Tiden går så snabbt.. riktigt creepy.
Jag ÄLSKAR Alexander Bengtsson och Jesper Ross, with all my heart and much more! <3

Mysigt med helg btw, ibland önskar man att dem aldrig tog slut :P

Well, nu ska jag sätta igång med mat.. ÄR SÅ HUNGRIG! 



Gammalt kort.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: