21 Maj 2009

Torsdag -

Hello, skulle ner till borenshult och fikat med släkten men där var det fullt så vi fikade vi slottet istället =)
Jag svär, har aldrig stått så nära en svan som jag gjorde idag.. och den fräste, och fräste :P creepy animal,
Dock väldigt fina sådana!

Tyckte så synd om svanen och alla änder osv så jag och mitt hjärta gick och köpte två påsar bröd så vi kunde mata dem :)
Tror vi lyckades mätta hela bunten :)

Efter vi suttit där i ca; 3h, gick vi hem :) satte oss på balkongen och snacka..
Cissi kom ner och drack kaffe och snacka skit och hon hjälpte mig med lite saker som jag nu ska fixa med! =D
Har förövrigt tvättstugan.. och min prins har just somnat ;)

Blir en slappiskväll för oss, som alltid =)
väntar på filmer!
TJING! <3
1 kommentarer
Postat av: Sofia

Bilden som är på mig i hytten har jag löshår på, bara och titta :P Hoppas du kommer och tittar på balen idag, båten är i hamnen i stan ca 15.45 =)

Kram

2009-05-23 @ 08:53:27
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: