Städ!

Jaa, det är det som sker i mitt händelserika liv =)
Passa på nu medans min finaste prins sover. <3

Idag förstår ni, ska jag tvätta ALLT! och det är bara jag och Jesper hemma, så ni kan ju tänka er hur jobbigt det blir.
Med allt menar jag, gardiner,mattor,kläder,sängkläder, JA allt :) så det blir rent!
Ska också ta fönstrena en sista gång nu!!

Skönt att Jesper sover en stund så jag kunde få ner iaf hälften av allt i tvättstugan! När han vaknar blir det dock jobbigare! Bära tvätt och honom!! Hatar att inte ha tvättmaskin hemma :(
Men det måste ju göras! och det är väl det närmaste träning jag kommer så!

Ska slänga upp ljusstakarna och så idag :) ÄLSKAR! Juletiderna är väl det mysigaste! inte sant?
Får se om de får stå kvar i fönstrena dock! Jesper drar ju ner allt :( Så ska rensa som tusan! plocka, flytta på saker så att han inte kan få tag i lika mycket!
Nu vet ni hur min tråkiga dag ser ut.

Är också så SJUKLIGT sugen på tacos så att det inte är sant. Hatar att vara såå sugen på saker.
Det gör mig bara irriterad! :P

Nej, sätta igång nu, Jesper sover nog i 1½ timma till! =) Försöka få så mycket som möjligt gjort.

Förresten var vi ju på utveckligsamtalet på dagis! Dem berättade att min finaste lille grabb är såå duktig!!!
Man blir ju så stolt!! Han är tydligen helt annorlunda på dagis än hemma om jag säger så då :)

Jaja, boring inlägg! =)
Nu måste jag lyckas slita mig från denna beroendeframkallande plåtburk och få tummen ur =)
HA EN KALASDAG ALLESAMMANS :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: