Filmen,

Har nu sett Paranormal activity.
Vi vart rätt besvikna.
Visst, sjukt äckliga scener, men slutet var lite trist.
Dock rekommenderas den för er extremt lättskrämda.
Brukar också vara riktigt lättskrämd men kom inte riktigt in i filmen, Jesper vaknade i början av den så det vart ju mer ljud av honom än av filmen så att säga.
Annars tror jag den hade varit betydligt läskigare.
Men som jag skrev, riktigt läskiga/äckliga scener.
Älskar ju spökfilmer, NÄR man inte får se något spöke, för det brukar ju oftast förstöra filmen.

Nu är det dags för film nr 2.
Mamma kommer om ca; en timme och hämtar vovven så får ju inte ha somnat tills dess.

Har fått lite mer besökare faktiskt den sista tiden, lustigt nog =)
Men roligt såklart.
Så det vore skoj om ni la in en kommentar så jag vet vilka ni är och kan läsa era bloggar :)
Ni som inte lämnar en kommentar förstår jag bara vill ha något att läsa om för att sedan snacka.
Och jag börjar bli rätt less på det nu så då får det bli lösen.
Och denna gången sätter jag faktiskt lösen nu också.

Och jag vet ju att iaf en viss person verkar ha för mkt stolthet i kroppen för att kunna kommentera trots att jag vet vem du är och att du läser bloggen.
Komigen nu :)
5 kommentarer
Postat av: Sofia

Jag behöver väl egentligen inte kommentera men jag gört ändå ;)

2009-10-28 @ 23:09:06
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag läser, kollar varje dag, och du får gärna läsa min blogg också:)

2009-10-29 @ 10:14:59
URL: http://sandratimm.bloggsida.se
Postat av: Anonym

ja läser lite just nu iaf =p kul o läsa om folk som har barn =)

2009-10-29 @ 16:46:27
Postat av: naimi

o självklart glömde ja skriva vem ja e...

2009-10-29 @ 16:48:09
URL: http://nelliesmamma.babyblogg.se
Postat av: nina

Tjo! ;) Vafan.. Du kan inte bränna ner paranormal activity eller?! ;)

2009-10-31 @ 15:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: