Idol!

Hejsan!
Har inte skrivit något idag för att jag inte har gjort ett skit.
Faktiskt BARA legat! haha blir bara slöare och slöare.
Såg Blair Witch Project imorse, ja runt 1-2?
Sedan kom mamma, pratade lite skit, hon var ju på begravning idag :(
RIP Mary!
Vi åkte iaf till apoteket och hämtade lite receptbelagda grejer :P
Sedan åkte vi till det där godishuset framför McD.
Hahah, det var faktiskt roligt och handla godis där =)
Har inte gjort det på "riktigt" förut, och då undrar ni säkert vad jag menar med på riktigt.
Jag och Alex var där inne någon gång och köpte glass, men glodde aldrig godis! haha.
Hatar ju egentligen godis, och det slog mig idag varför. Jo, för allt godis jag någonsin gillat är bortplockat från affärerna, men fanns där =) Så det var lite kul, hahaha.

Kom hem, gjorde mig lite makaroner och köttfärsås och tittade på Blair Witch Project två.
Tyckte inte om någon utan filmerna, men men.
Såg dock en rolig igår =) Miss March, heter den.
Komedi, pojkar, playboy osv =) Hatar oftast sådana filmer då jag inte finner något intresse i att se naket utan hellre vill ha en riktigt bra handling.
Men denna var rolig =) så det var skoj.

Nej, nu ska jag ut och ta mig en rök, sedan ska familjen Ross-Bengtsson slänga sig framför Idol och äta godis! =)

Ha det bra alla.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: