Irriterande.

Blir så suuur, så hima irriterande.
Jesper har förstört min mobil och min bästa gissning är att jag har kastat eller åtminstonde slarvat bort garantin.
Jag som skulle bli duktigare på att lägga ut bilder men så blir det ju inte nu. FAN OCKSÅ! så jävla surt.
Fick ju den där nedrans mobilen nyligen. oooooooooh.

Hursom,
Har världens huvudvärk, väntar på att få börja tvätta.
Idag ska vi inte göra ett skit mer än så. Tvätta alltså.

Slöa, ut och leka med Jesper osv.

Imorgon bär det av till ÖREBROS BADHUS! =)
Det ska bli roligt ;)

Skriver senare.
1 kommentarer
Postat av: Sandra

Hej ang att du behöver ha garantin papperena så ska de inte behövas vid en ev inlämmning av mobilen. Min telefon gick sönder för några mån. Men trodde som du att den går ju inte och lämna in utan papprena. (mina papper försvann i flytten) Men det gick jätte bra att lämna in mobilen eftersom de har ett serie nr på mobilen någonstans som de kollar upp garantin på. De blev inte super glada men det gick! :) BAra att stå på sig...hehe

Kul och dra iväg och bada i örebro! :)

2009-11-01 @ 15:35:55
URL: http://trulllsan.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: