Lördag

hejhej :)
Har inte gjort något alls idag, men nu ska vi plocka lite för vi får främmande vid 4.
Ska även bjuda på mat så det får bli grillat kött, ris och sås.
Sedan blir det väl slappt resterande av dagen.

Är faktiskt ganska sugen på Nudlar, men inte vilka nudlar som helst utan currynudlar, så tänkte åka och köpa det ikväll.
Förbannat gott =)

Har också kommit på mig själv med att inte dricka cola längre.
Brukade dricka en 1,5 L cola om dagen, nu har jag bara mått illa av cola och inte alls velat ha.
Så när jag köpt något att dricka ute så har det blivit vatten! haha, förvånande.
Hoppas bara det håller i sig också.

Scooby-Doo står på som vanligt =) Jesper tycker inte om någon annan barnfilm och jag har fasen provat med dem flesta :P
Haha plus att Alex springer och kastar i Jespers leksaker i lådor och Jesper springer efter och kastar ut dem igen :P
Det är såå lätt att hålla det rent och snyggt ;) sånt man får ta dock, han är ju så förbannat söt min lille grabb <3

Nej, nu ska jag hjälpa till, skriver senare idag!
Ha en bra Lördag.
Kram
1 kommentarer
Postat av: Sara

Det är ju bra att du inte dricker så mkt cola längre :p höhöhö

Ganska tur att det är scooby iaf :p det är ju bra tecknat! haha :D

2009-10-24 @ 18:15:24
URL: http://slalalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: