Ett varmt bad.

Sabrina och Cassandra kom och lekte med Jesper förut =) Ganska skönt när man städar, annars brukar det ju vara så att Jesper springer efter mig och välter allting jag plockar iordning.
Himla lång nu min grabb <3

I samma veva kom min efterlängtade habibi hem =) då vart jag superglad. Tycker inte alls om att vara ifrån han.
Inte bara min pojkvän utan även en familjemedlem och en bästa vän så =)
Så vi pratade om vad vi hade gjort osv,
Sedan la jag mig i ett VARMT as skönt bad. Finns det något underbarare? nej, det gör det inte.
Schamponera håret, rakade benen, i med silverschampoo, sedan hårinpackning. =)
Så nu känner jag mig absolut ren och fräsch!
Nu ligger älsklingen min i ett bad och slöar.
Jesper sover så då får man lite egen tid =) så söt när han fläker ut sig i soffan.
Likadant i sängen, då han inte vill sova i sin säng längre efter att vi var I norge, där det inte fanns någon bebis säng.
Så ligger han i mitten, fast han ligger långt ifrån rakt.
Han lägger sig på sidan och man får knuffa lite på honom för att få plats.
Nej då lägger han sig över en istället.
Huvudet på alex och benen på mig. haha <3

förresten så slog det mig förut idag att massor folk tjatade på mig som tusan när jag långt ifrån hade någon blogglust, och faktiskt inte ens såg nöjet i att ha en blogg, "Men skriv i bloggen då" blabla.
Nu är det jag som får tjata på andra!
tycker jag är väldigt aktiv här och skriver mellan 2 och 4 inlägg/dag.
Medans alla andra typ lägger in var tredje dag.
Måste säga att jag tycker det är SKITtråkigt.
Inte många som har en rolig blogg och dem få som har det skriver ALDRIG.
ÄNDRA PÅ DET! ;)
Inte bara för att det är roligt att läsa för min del, det kommer ju också vara roligt att läsa för eran del i framtiden =) På tal om framtiden måste jag införskaffa en kamera innan jag blir tokig! Kan ju inte ta NÅGRA bilder på jesper nu. Och det är ju inte särskilt skoj.

Hursom, Så fort alex kommer upp ska vi börja proppa i oss blåbärs muffins, cola och wienerbröd(?)
Samt se på I STILL know what you did last summer.
Det var år sedan man såg. =)

Har ju somsagt också köpt silverschampoo, Någon som vet hur länge det ska vara i håret? Står inte på flaskan så :( Berätta om ni vet.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: