Ett sent inlägg! =)

Ja, det får det bli idag ;)

Har inte gjort så mkt idag faktiskt.
Varit hos barnmorskan!, allt såg finfint ut som vanligt =)
SF-måttet låg på 34cm, alltså lika mkt som när jag födde Jesper och ändå har jag en månad kvar.
Är så stor nu så att det är läskigt åt det ;)

Sedan fikade jag och mormor <3 :)

Har sedan dess bara städat mer eller mindre, får ju besök imorgon..
Min barndomsvän Emma ifrån östersund =) Blir här tills på söndag! =)
Ska bli sjukt roligt. :)

Varit inne hos grannarna nu på kvällen och spelat guitarhero..
Snacka om beroendeframkallande spel alltså.. Något som verkligen måste inhandlas.

Men först och främst måste jag betala min bil som kostar 2500kr, :(
Men ska bli skönt att få den tillbaka :D

Nu ska jag fixa lite, ta mig en dusch och mysa med Jesper!

Hoppas ni haft en fin dag!=)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: