Hey ;P

Idag har vi varit i stan och fixat med massor.
Även varit på vårdcentralen för Jespers mage, så nu tog dem blodprover och så ska vi lämna ett avföringsprov!
Nu måste detta ordna sig, min stackars lilla grabb vågar ju knappt bajsa längre :(

Sedan åkte vi till MCD, som det fettot man är :)

Ska faktiskt börja städa här, Tänkte också att jag skulle möblera om hela vardagsrummet!
Tjatat om det i tre dagar så idag får det bli helt enkelt ;)

Nu kommer det lite bilder ifrån i Söndags! :) (mormors fest)
Mammas stilige pojk! <3


Mitt hjärta <3


Darling ;P


Fetto!


;)


Nu ska jag sätta igång här hemma :) ;)
2 kommentarer
Postat av: Tova

Åh, grattis till bebisen i magen :) vad roligt med ett syskon! hoppas du och magen mår bra! :)

2010-04-21 @ 14:08:56
URL: http://trasslet.se
Postat av: Linda Olsson

Söta bilder på er! :D



Kramar

2010-04-24 @ 10:11:26
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: