Kväller..

Haft "fullt" upp hela dagen. Trots att jag egentligen bara har velat vara ensam idag! Så trött.

Grannen kom in och har varit här hela dagen, med hans son, så Jesper och Hampus har lekt en massa.
Vi har varit ute och lekt och så gick vi på affären.

Var såååå sugen på pannkakor med köttfärs att vi tillagade det vilket jag nu kan säga att jag aldrig mer kommer äta igen! Det var det vidrigaste!! Absolut inte att blanda ;)

Sen kom mamma,syster och bror hit...
Så när alla drog fick jag städa igen! *suck* tredje gången jag städar idag!

Nu har jag och Älsklingen min suttit på balkongen och spelat kort :) Vart dock för kallt så nu satte jag mig här,
Tänker glo en film nu och äta chokladpudding och feta mig lite!

Kram
1 kommentarer
Postat av: Zanna

De gör så för jag har så förbannat jävla ont och de anser att jag kommer bli mer deprimerad av att vara gravid för länge, med tanke på hur ont jag har

2010-04-15 @ 01:18:29
URL: http://theospappamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: