Hemska Dag!

Alex hade sin första dag på ett nytt jobb idag, Vilket enligt mig kom väldigt olägligt :p

Har varit världens sämsta mamma idag :( och Alex har jobbat några mil utanför Vadstena så han har inte heller kunnat komma hem, vem vill dessutom gå hem första arbetsdagen?

Har haft den VÄRSTA menssmärtan i hela mitt liv.
Har legat dubbelvikt och tillochmed tjutit av smärta idag.

För att beskriva den har det varit som förlossningsvärkar.
Jesper har velat leka och jag har inte ens kunnat resa mig upp..

Värktabletter har inte hjälpt heller så :(

Men Alex kom hem vid fem så nu är dem ute.
Har just beställt hem mat, så jag får lite i magen sen ska jag fortsätta tycka synd om mig själv eftersom smärtan inte gått över..
Men imorgon blir det läkaren! Hoppas dem hittar något, för såhär tänker jag inte ha det flera dagar i månaden!

Blir fångarna på fortet sedan ;>

Pusshej! :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: