Positivt.

Inte skrivit på ett tag så nu tycker jag att det är dags för ett inlägg.
Idag har det varit en relativt händelselös dag :)

Är sjuk nämligen så åkte inte till jobbet idag!
Men annars har jag förövrigt bara varit på jobbet sen jag började.
Trivs oerhört bra! =) Positivt.

Vi har just käkat här, Baguetter med baconröra. Gott :)
Städar lite nu faktiskt.
Tar bort fläckar från mattorna med min superduper maskin!
Den ni ;) Ytterst kanonbra när man har småbarn som gör, ja, jag vet inte vad dem gör men spår finns det efter dem.

Har väl inte så mycket att tillägga, har ju blivit en riktigt upptagen kvinna numera.

Två veckor kvar tills könsbestämning! Det är ju jäkligt roligt måste jag tillägga, även om det känns som om jag redan vet vad det är för kön. Har tänkt mer på namn! Är ganska fast besluten på att om det blir en pojke ska han heta Lucifer! ALLA är emot det, vilket gör att jag vill ha det ännu mer :)
Tycker det är väldigt fint förövrigt, och det är ju huvudsaken.

Är ledig imorgon dessutom, så då kanske det kommer ett till inlägg :)

Ha en kanondag allesammans!! <3
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: