Roligt roligt.

Uschan! Idag mår jag illa som tusan! Bara vattnas i munnen hela tiden och det känns som att man ska spy.
Hade ju verkligen hoppats på att slippa denna kräksjuka men det verkar som om jag också åker på den.

Får se hur det blir.
Hade planerat att städa lite och tvätta, men Alex är inte hemma och jag orkar inte bära ner all tvätt själv.
Så det får han ta när han kommer.. Jag får väl nöja mig med att paja ryggen genom att dammsuga ist.
Lustigt att man kan få så ont av att dammsuga.
Disken är en sak, eftersom magen är i vägen så måste jag stå böjt.. men dammsuga?
Jaja :P

Jag och Jesper har just tittat på våra bästa år =) HAHA tycker det är supergulligt att han tycker om det ;)
Måste ha blivit under hans grav, vande sig väl vid ljudet ;)

Nu springer han omkring, sätter på dammsugaren titt som tätt så han vill nog också ha det rent och snyggt :)

Hoppas att det inte blir någon spya idag eftersom vi har planer inför kvällen.
Valencia och sedan bio med Pontus,Ebba,Adde,Julia och Edo.
Alice i underlandet :)

Anonym om Tröttast.:
tänkte bara fråga om du känner någon skillnad mellan graviditeterna efter som den ena var en kille och nu blir det en tjej? :)

Svar:
Vet verkligen inte om det har något att göra med att det är olika kön men självklart finns det stora skillnader på dessa graviditeter.
Magen är mycket bredare nu, och så är jag så mycket surare. (flicka)
Hade en enorm raggarsträng med Jesper, men det har jag inte nu :P
Med Jesper kunde jag äta hur mkt sött och skit som helst, men under denna grav är det mer surt/salt som lockar.
Ja, det är väl det, som jag kan komma på sådär! =)


♥ Nej, sätta igång här nu med min vackra pojk ♥


4 kommentarer
Postat av: Naimi

Ne de dröjer nog, Fredde vill inte ha fler arn på ett tag ;):(

Vi ska flytta till 28 b, träffade din mor på öppna förskolan för nån vecka sen o hon sa att ni bodde i närheten? :) Lägenheten står tom nu men vi flyttar inte förens 1 juni så vi slipper dubbelhyror o förhoppningsvis har alla valpar sålda :)

Kram

2010-03-03 @ 21:44:16
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Naimi

så trevligt ;) vilket nummer bor ni i då? =p

Aha, har ni bara en 2a nu? :p va jobbit ;) varför ville ni inte ha ett sånt ungdomserbjudande då? :O:p

Kram :)

2010-03-04 @ 16:44:41
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Naimi

Ja de va verklien dåligt :O De ska ju inte spela nån roll, ungdom som ungdom vafan :p

Hoppas ni hittar nåt annat hyfsat då, förstår att de blir jobbigt o bo 4 pers i en 2a

2010-03-05 @ 09:41:48
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Nadiine

Heeej! Jag undrar hur det känns att vara ung mamma med 2 barn, lr iaf 1 och ett till på väg? Jag älskar barn och vill gärna ha barn, men den ekonomiska biten tillåter det inte, hur får ni vardagen att fungera?

Ha en underbar dag

Kramar:)

2010-03-06 @ 14:00:27
URL: http://nadiiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: