Tröttast.

Idag har vi haft Alex mamma och morfar på besök! Trevligt som alltid men jobbigt att man blir så trött.
Kan fasen inte vara vaken i många timmar innan jag vill sova igen.
Att bli andfådd av att bära sin egen vikt är heller inget roligt.

Nu börjar det faktiskt bli ganska jobbigt att vara gravid.
Ganska jobbigt att springa efter/bära Jesper också.
Min rygg bara låser sig :(

Aja, Alex åkte just iväg till morsan, orkade dock inte följa med.
Så det får bli slappt för min och Jespers del :)

Han glor på Ice Age - Dawn of the dinosaurs, och den kan man ju inte utantill eller så.

Nej, tänkte jag skulle göra om bloggen men var så längesedan att pillar jag på något nu pajar väl allt ihop :P
Sen har jag förvisso ingen lust heller.
Vill bara äta och sova trots att jag är mättast i världen! ;)

V. 27+5


Mammas hjärta <3


Har dock lite svårt att förstå att det snart kommer en tjej-Jesper :) <3
3 kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Fina magen! :)

Oj vecka 30 snart ju! :O Va fort det går! :D



Kramar

2010-03-03 @ 08:16:07
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tänkte bara fråga om du känner någon skillnad mellan graviditeterna efter som den ena var en kille och nu blir det en tjej? :)

2010-03-03 @ 10:11:11
Postat av: Naimi

Fin mage , vill oxå ha en till bebis =p

Vi kommer förresten typ bli grannar sen tror ja din mor sa^^ 0p

2010-03-03 @ 14:44:31
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: