ohno!

Idag har vi varit på två möten som gått jättebra.
Sedan vi kom hem har vi bara legat att glott prisonbreak, just sett de sista avsnittet! :( blev riktigt besviken.
Så vilken serie ska man glo på nu? är sådana serier som desperate housewifes och liknande bra? tell me :)

Börjar bli sjuk också :( Känner mig hängig och är täppt, it sucks! har inte tid för att vara sjuk denna månaden! Det får komma nästa liksom!
Tror också urinvägsinfektionen är tillbaka, börjar helt ärligt undra.
Bara några dagar sedan jag slutade med medicinen och nu börjar det kännas igen!
Blir orolig. Isf skulle det bli den 3 infektionen på 2-3 veckor och den 5 infektionen sen Meja föddes.
Är faktiskt smått nervös att det är något allvarligare.. Någon annan som känner igen?

Kl är redan sex och det enda jag vill/orkar och har lust med är att mina två små skatter ska vara mammamys sugna, vilket Jesper sällan är men ändå ;)

Nu ska jag slappa!!!!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: