Plötsliga infall!

Det händer titt som tätt att jag får plötsliga infall, infall som brukar sluta i katastrof men jag lär mig aldrig.
Eftersom känslan av att göra något är så stark.

Som nu på morgonen.
Har varit vaken sen halv sju eftersom Jesper väckte mig. Plockade lite, bäddade osv.
Sen kommer den där oerhört jobbiga känslan av en liten, liten förändring.
Det sker ungefär en gång om år.

Jag började klippa mig själv!
(Y), TROTS att jag vet att det alltid slutar i katastrof!, ungefär som när jag alltid ska bleka håret, trots att jag inte passar i ljust hår.
Så nu har jag snedlugg!, men idag, idag blev det ingen katastrof! och jag ångrar mig inte ännu, även om den blev väldigt kort.
Men en sådan liten, liten förändring kan göra mycket.
Det enda jag ångrar är att jag nu inte kan sätta upp luggen, men det känns inte som att det spelar så stor roll, då jag aldrig har uppsatt lugg i vilket fall ;)

Vad som sker idag är oklart, jag skulle vilja städa bilen men jag är snäppet sjukare idag.
Fasen, födelsedag om två dagar och det lär väl bli en sådan födelsedag då man ligger i feber..

Men nu har jag varit sliten i två dagar så om jag orkar kanske jag fixar mig lite idag ;D haha!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: