Stackars min fina <3

Min lilla kille har spytt massor idag! Tycker såå synd om honom.
Klockan är halv två och det enda han har gjort är att ligga i sängen, ropat på mig när jag ska sätta på en ny film. <3
Han vill inte äta heller, och jag har just legat och pussat på honom, vilket för första gången uppskattades.
Han var jättemys sugen och började hålla på med mitt hår.
Som tur är så dricker han mycket och det är ju väldigt positivt.

Självklart ska då Meja börja skrika under vår mysstund!
Själv ligger jag och tittar på Desperate housewifes just nu. Mår inte bra heller, huvudvärk som tusan, kan inte andas och hela kroppen känns tung! Är väl bara att vänta på att Meja ska bli sjuk nu också. :(

Älskar mina fina små skatter mest utav allt <3
1 kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Men lilla pluttis då! Hoppas han kryar på sig snart <3



Kramar

2010-10-07 @ 18:47:57
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: