Yes!

Allt börjar gå kanonfint nu :) skitskönt!
Har just varit och kollat på en ny lägenhet som jag tänker tacka ja till :)
Så de blir flytt i Dec, härligt härligt ;)

Har även varit på möte med en studievägledare så nu börjar jag skolan inom kort! NICE!

Idag skulle jag sannerligen behöva beställa en tvätttid och städa lite.
Men jag liksom finner inte orken!
Tänk så mycket skönare det är att bara va?

Sabrina är här och leker med Jesper så han stormtrivs ju, och Meja sover.
Vilket betyder att jag kan slappa! HAHA.

Slog mig idag när jag var nere på affären att Digistivekex är ju förskräckligt gott, visst?
Så jag köpte mig två paket som jag redan har börjat mumsa på! Hihi.

Nej, har börjat ta mer distans för datorn för var dag.
Kan ju inte sitta här jämt? verkligen inte nyttigt.
Plus att det finns ju så mkt annat att göra ;)
1 kommentarer
Postat av: Naimi

Vart ska no förflytta er då? =P

2010-09-09 @ 15:43:13
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: