Yey!

Igår var vi på Kolmården hela dagen, var kanonmysigt :)
Stod öga mot öga med en tiger och fysatan så stora dem är.. Deras rygg var till mina bröst.
okej, Nu är ju inte jag sådär mega lång men ändå! ;)

Massa apor hoppade på Alex och Jolina med, jag ville dem skulle hoppa på mig men skrek till när den hoppa till Alex så jag upptäckte att jag var livrädd och ville därifrån ;D
HAHA, Jesper tyckte det var jätteskoj, såg dock ut som tigrarna ville äta honom ;)
Slocknade ganska snabbt när vi kom hem sen ;D

Idag har vi haft främmande och jag har just städat.
Hoppade in på msn för jag fick mess av Naimi, som undrade vart jag tagit vägen ;D

Fast idag är jag ändå på lite smått dåligt humör.

Funderar på att ta bort bloggen helt, eller sätta lösen... Vettefan :)

Vad som sker mer idag vet jag inte, kl börjar ju bli lite så får se :)
Kanske lite criminal minds?


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: