Lkpg.

Igår hade vi det jättemysigt verkligen :) lyckades somna skapligt också!

Här har vi inte gjort så mycket. Lekt med barnen, samt badat dem. Ätit osv. Haft Ebba här en stund också :)

Nu ska jag bränna mig en skiva och åka till lkpg för att hämta Pontus, Gonzo, Adde och Elin som har varit på kryssning ;) Ska bli trevligt faktiskt! var ju ett tag sedan man träffade sina kära kusiner! <3

Och så är det lördag! För min del kommer det bli slappt ikväll igen! Såå skööönt! Bara ta det lugnt, äta gott osv.

Jesper får inte längre sova middag, så nu somnar han ju faktiskt skapligt på kvällarna!
Egentid är välbehövligt känner jag! och så får man ju lite tid med sin babe också! <3

Nej, nu ska jag bege mig! Ha en trevlig kväll mina läsare ;)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: