Kanske?

Jag funderar på att kanske börja blogga igen :) Det kanske vore något?

Jag och Jesper har tagit ett mysigt morgonbad och nu har jag just letat efter tvättstugenyckeln, som Alex måste ha tagit med sig till jobbet för jag hittar den ingenstans!

Tänkte plocka iordning lite snabbt men det är inte roligt när man inte kan tvätta! Sen ska jag och barnen gå ner till morsan och fortsätta mitt projekt.
Jag har nämligen börjat renovera där nere!! Kommer bli så sjukt snyggt :)
Förhoppningsvis hinner vi slipa klart idag men det får vi se :)

Livet börjar verkligen ta sig nu :) så skönt! Nu hoppas jag inte på fler bakslag.

och vädret? Fy så lycklig jag blir av värmen! Helt underbart :)

Nej, fixa lite :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: