Slapptid!

Idag har vi inte gjort mycket alls, bara varit hela familjen, ätit gott och haft det mys.
På kvällen här har vi dock tvättat och fixat! Ovanligt? nej, men tyvärr kommer man ju inte ifrån det ;D

Ska väl se en film så småningom och lata mig. Just nu spelar jag dock olika scooby spel! ;D Jäkligt skoj.
Har även beställt sex stycken gamla scooby filmer, samt roliga figurer till Jesper. Ja, jag är ett scooby-fan. ÄLSKAR <3 ;)

På tisdag ska jag iväg och köpa mig ett HELT nytt vardagsrum! fan så snyggt det kommer bli :)
Man får ta ett rum i taget ;D men blir åtminstonde hela vardagsrummet på en gång. Jag är inredningssjuk! Älskar att inreda och att ha en fint hem där man trivs är verkligen viktigt för mig. Dem kommande månaderna blir det mycket shopping till hemmet, barnen, samt en utlandsresa! Ja, that's what I'm talking about ;)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: