Dan före dan :P

Jahaja =) nu närmar det sig :P
Imorgon gäller det =) ska bli så himla trevligt faktiskt.. :)

Just badat, sitter här en stund nu och ska börja städa snart.. Så det är riktigt rent när vi får besök imorgon :)
Tvätten börjar inte först fem så det är skönt.. Dock kommer det nog bli lite stressigt men eftersom jag har världens bästa man som gör mer än vad jag gör kommer jag väl inte märka av så mycket :P

Ska iaf till stan vid 4, det känns jobbigt att de ska krocka med tvätten! Men brukar ändå lessna på stan efter en timme så :P  Får se om jag hittar något fint jag hade kunnat ha på mig imorgon!
Men de är ganska dåligt utbud i denna stad.

Plus att vi ska göra skinkan idag! Jaa, de blir lite allt i sista stund men så går det när vi är tre matvrak som äter upp allting innan :)
HAHA!

Nej, börja göra lite nytta! =)
Kram på er alla fina människor <3
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: