Ett stökigt.

.. Hem! Ja, precis.. tänkte jag skulle fixa iordning lite inför nyårsafton imorgon :)
Vilket ioförsig ska firas hos min moster men på kvällen blir det ju mys här hemma!

Har just kommit innanför dörren, varit iväg på Maxi! Gud vad jag hatar det stället.
Man kommer ju inte fram för fem före.. riktigt jobbigt. Hursom.
Så vi ska väl börja göra lite mat.
Idag får det bli klyftpotatis och Lövbiff, mumma! <3 :)

Har sökt ny lägenhet idag :) bara hoppas att man får den också! (Y)
Vore ju något, skulle bli helt perfekt även om lght i sig är ful!
Det kan man ju ordna själv :)

Jaja! ska väl återgå till skiten här, har INGEN som helst lust att städa!
Men får väl se om jag kan orka lyfta på arslet :D

Jesper glor på Merry Madagascar och är allmänt söt <3
Han var så duktig på maxi idag! Blir så glad :)
Älskar min fina lille kille mer än någonting annat <3
1 kommentarer
Postat av: Tova

Hooppas du får ett underbart nyår :)

Gott nytt 2010!

kram

2009-12-30 @ 20:43:01
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: