Godmorgon! =)

Är jättetrött, men bara att pallra sig upp :)
Tänkte börja städa lite snart =) dags att ta badrummet nu, speciellt om jag ska ställa in allt jag köpte igår :)
Ska nog ta kylskåpet och skafferiet också! :)

Sen får vi se? mormor kanske skulle komma hit senare, så skulle jag bjuda på middag! :)
Skulle vara trevligt ivartfall..

Någon dag i veckan blir det att handla Julklappar också! :P har inte gjort det ännu men ska görat iaf =) hatar dock att gå på stan med allt folk, blir så stressad..

Känner att magen växer och växer!! mitt fläsk på magen börjar försvinna, HAHA, så det börjar bli hårt.
Kände en spark igår också, :) mysigt, det börjar kännas verkligt nu :)
Svullen, gör ont att ligga på magen, redan! och Jesper som gärna vill hoppa på den. Tror inte han vill ha något syskon :P haha.. min lilla onding! <3

nej, dags att sätta igång :)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: