Sent!

Får bli ett sent inlägg idag! =)
Var uppe tidigt, åkte till arbetsförmedlingen, apoteket och köpte laktulosa och laxermedel till min grabb! Han är jättehård i magen! :(
Har varit det i ett antal månader och inte först nu fick vi tid till vårdcentralen om det!
Blir förhoppningsvis pricktest då jag misstänker att han är glutenallergiker!
Men det återstår ju att se. Något är det ju eftersom det aldrig ger med sig.
Står inte ut med att se honom ha så ont som han har, han har t.om blivit rädd för att bajsa.
Vilket då leder till att han inte vill ha mat. så nu får dem kolla upp det där!

Efter det hämtade vi mitt körkort =) kollade skillnad på leg och körkort och fytusan vad rund i ansiktet jag har blivit.
Feel's terrible! Men what to do? känns ju väldigt onödigt att banta under en grav ;)

Upp till moster och fika! sedan hem.
Käkade pizza och la mig i ett bad, som blev alldeles för många timmar.. 3½ för att vara exakt.
Folk har alltid undrat hur jag kan bada så länge.. Men det är inte svårt när man är så trött som jag är.
Tycker inte tabletterna funkar för fem öre.. har också haft världens mest sprängande huvudvärk idag! och bara på höger sida såklart. Så dem muskelavslappnande hjälper inte heller. It sucks.
Vad kan vara fel? som dem inte hittar då.

Har bara legat.. och blir väl till att fortsätta med det.. Är så hängig.
Får se om vi ska glo 2012! =) Ajja, Ta mig ett glas apelsinjuice, som jag har upptäckt bara gör mig törstigare.

Tråkigt och långt inlägg, men så får det vara :)

Ha en bra Fredag :):)

1 kommentarer
Postat av: Sofia

Skönt att du fått körkortet nu, jag gick ganska länge jag med innan jag tog tag i att ta kortet om man säger så och sen låg lappen och korten hemma några veckor innan jag skickade iväg det :P

Jag ser också skit tjock ut, det gör man på kortkortet ;)

2009-12-19 @ 11:36:52
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: