Tisdag :)

Varit en lugn och skön dag :)
Just kommit in i värmen igen efter en tripp ner till affären.
Fy vad man drar sig för att gå ut, fryser ju ihjäl.

Ska strax sätta igång med dagens mat, som blir potatisgratäng och fläskfilé med saltgurka!
Så ska väl sätta igång grillen snart.

Antar att det blir att äta till en film! Ja, det återstår ju att se.

Skrev igår att jag skulle lägga in bilder idag, har inte tagit några så måste nog meddela att dem inte kommer in idag!



Julen närmar sig med stormsteg och jag kan knappt sluta tänka på all god mat jag ska slänga i mig :)
Min favorit på julbordet är svampstuvning och skinkan då :)
Vilken är din?

Ha en fin Tisdag allesammans :)
2 kommentarer
Postat av: Mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Nä det får jag inte :P KAnske jag skulle få, men har inte kollat upp det. Då är det så jävla lång väntetid osv ändå. Jag vill ju få det gjort så fort som möjligt :P

Tänkte ta en tid när Robban har semester i April så det är inte såå långt dit :)

Postat av: Sofia

Iår är min favvo jansonen ;)

2009-12-22 @ 18:30:17
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: