.. Väntar

Alex har åkt till Linköping så jag sitter här helt ensam :( haha nejdå, inte ensam, med Jesper såklart =)
Väntar på att mormor och moster ska höra av sig så vi kan åka till stan osv.
Idag ska jag iaf handla min egen julklapp, som är en kamera då =) finally! haha.
Samt handla klappar till lilla Jesper =)
Ska bli trevligt.. förutom att det är så satans kallt..

Får se om man hittar några bra kläder med..
Kan säga att jag skulle behöva mammabyxor.. men det finns väl inte i Motala? eller :P
Och några tröjor, då hälften av alla mina tröjor visar magen nu när den blivit större.
Fasen så jobbigt det är.

Sen blir det väl garanterat att äta på stan.. Tråkigt att laga mat till bara mig.
Ja får se =)
Kommer skriva mer senare =)
Ha en bra dag alla!! Kram
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: