22 Juli 2009

Onsdag -

Hej allesammans :)
Idag är jag på riktigt bra humör =) suttit och räknat på pengar osv! och det var bara bra resultat!
Så när jag kommer hem i Augusti ska jag ta klart mitt körkort, dvs. kunskapsprov och körprov! Plus att jag ska köpa mig en bil samma dag vi kommer hem! =) PLUS att det kommer finnas massa pengar över!

oh, jag älskar pengar. Helt plötsligt kändes allt så bra och jag känner verkligen nu att denna resan var värt allting :)

Hursom, Iförrgår gjorde jag som VANLIGT, blekte håret, passar inte i blont hår så jag färga tillbaka det igår, Johanna hjälpte mig och sedan klippte det. Så nu är det brunt, blont och rött! men det vart jävligt tufft =)

Idag hade jag planerat att städa lite =)
Kanske gå ut en sväng? regnar ju lite så man får se =)

Jesper sitter just nu och stör pappas tv-spelande genom att klicka av konsollen hela tiden!
Cute! =) och snuffis ska ta sig en dusch idag och bli ren och fin, så får vi se när johanna skulle klippa honom, hans hår har blivit så långt och hänger ned i ögonen! får se hur lätt det blir för henne och klippa en ett-åring också, känns inte särskilt bra, men men =) det går nog kalas.

Men nu ska jag bege mig =) ha det gott :D
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: