4 Juli 2009

Lørdag -

Hejhej!
Var længesedan man skrev nu ;)
Så det får bli ett litet inlægg nu tænkte jag.

Har fruktansværd hemlængtan! Kommer bli så himla roligt att åka hem om 1,5 månad ;D

Just nu sitter jag på jobb iallafall.. jobbar natt, inte alls mycket att gøra.. menmen ;D
Ska bli så himla mysigt imorgon bitti att komma hem och gosa med min pojk.
Som førøvrigt blir ett år næsta søndag!
HELT sjuuuukt..
och jag som redan ær sååå sugen på en till :D haha ja gudars :)

Hur funkar allt i Norge då? och vad har hænt den senaste tiden?
jo, de ska jag berætta..
Det har varit 33 graders hetta, sjukligt jobbigt... en jædra massa gående och jobb på det.
Kan lova att jag sækerligen har svettats ut några kilon ;D

Mitt jobb funkar utmærkt och Alex jobb också ;D så det ær ett stort plus.

Har blivit en MASSA gutiar hero spelande.. børjar bli riktigt kæmpe flink må jag si!
Det ær roligt :D
Jeppe-boy blir bara søtare och søtare før var dag och han går ute med mig ute på lekplatserna.. Tycker det ær roligt att han ær en så snæll och duktig pojk.. på allt <3

Har blivit en del grillning. Har också gått runt på stan och shoppat lite.
betydligt større shoppingcentrum hær æn i Motala ;D
Så det ær roligt.
Førøvrigt så ær folket hær vældigt annorlunda mot svenskarna.
Kan dock sæga att det vore skønt att kunna gå till en affær och prata med en svensk ;D

men som sagt, inte lång tid tills vi kommer hem, och min lilla kille børjar på dagis =)
Sakna, haha, vet inte riktigt vad man ska skriva, har ju inte skrivit på øver en månad så det ær ju lite svårt om man ska återberætta varje dag, det orkar jag i vilket fall inte så det spelar ingen roll!

Kl ær 1 på natten så jag slutar om 6,5 timma ;D tur så fanns det ju dator.. dock inte msn :(

nej usch, vad svårt det blev =)
hursom, imorgon ska jag hem, sova ruset av mig, få se om jag hinner gøra något øverhuvudtaget før sedan ska jag ju på natt-pass igen!

Næsta vecka blir det væl en hel del firande skulle jag tippa på ;D
Jimmy fyller 30 på torsdag
Alex fyller 24 på Lørdag &
Jesper fyller 1 på Søndag

Tårta før hela slanten!

orkar inte skriva mer nu, børjar bli trøtt som satan :(

Kram på er alla, <3


1 kommentarer
Postat av: Zanna

Förstår att du längtar hem:D

Grattis till båda pojkarna:)

2009-07-05 @ 01:28:57
URL: http://theospappamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: