5 Juli 2009

Søndag -

Hej! =)
Sitter på jobb inatt igen, kænns som om det ær enda gången jag har tillgång till datorn.
men snart får Jimmy och Annika internet (Y) så då blir det bloggande och bilder.

Idag har jag lånat med mig jocke och johannas PSP (?) tror jag det heter så att jag kan kolla på film hela natten istællet før att bara glo :)
Och imorgon bitti nær jag kommer hem, ska jag MYSA med mina killar, før att sedan vara ledig i några dagar,
Alex ær också ledig imorgon! så himla perfekt eftersom vi knappt spenderat någon tid tillsammans på sistone!
Men vælkommen till vuxen livet sæger man væl ;D

ær så himla sugen på att åka hurtigruten! det ser så sjukligt fint ut! så det kommer vi førmodligen gøra innan vi åker hem.
och frågan ær vad man ska hitta på till Jespers fødelsedag?
Vad vill så små barn ha førutom pappret på paketen? :P
Får se om vi kanske åker till Akvariet och kollar på fiskar, sælar och krokodiler m.m.
Nu nær Jesper blivit så stor så kanske han fashineras av det. vem vet? æven jag skulle ju tycka om det ;)
hehe.

jaha, vet inte alls vad jag ska skriva om.
Har inte gjort mycket idag alls.
Kom hem vid halv nio imorse och sov till kl 3, sen duschade jag och Jesper och væntade på att pappa skulle komma hem, vilket han gjorde ca; 3 timmar senare.
Han tog med sig en pizza till mig :)
Sen kom Jocke och Johanna och bjød på hemmagjorda muffins :)
och efter det føljde Jesper och alex mig till jobbet... så nu ær det bara att vænta tills morgonen ;)

Jahaja! =) till alla er som ens læser min blogg, ni får jættegærna lægga in en kommentar och berætta vad som hænder och sker før er i motala! Vore himla roligt. :)

Ha det bra alla..
Kramar!
2 kommentarer
Postat av: Zanna

Hej, här händer inte mkt.

Har regnat och åskat i två dagar nu. Grymt skönt efter denna hetta som har varit kan jag lova!

Hur är vädret hos er förövrigt?

Hoppas ni har de bra:D

Vi måste förövrigt träffas när ni kommer hem..

Kram

2009-07-05 @ 23:07:08
URL: http://theospappamamma.blogg.se/
Postat av: Sofia

hej vännen!

Har varit inne på din blogg några gånger men sett att du inte skrivit något så hade nästan gett upp hoppet om att du skulle blogga, vart glad när jag såg att du skrivit.. ;)

Verkar som att allt är bra med er, men vad jobbar du med? Äldreboende kanske? ;)

Här hemma händer det ingenting, det har varit varm, för varmt eller rättade sagt värmen har varit skön med det har varit jätte kvavt, 100 grader i vår lägenhet, ajust det ja, Jonas och jag flyttade för två/tre veckor sen, till en tre, jätte skönt.. =)

Hälsa Alex och Jesper, gud vad tiden går fort när barn är små, tyclte nyss att du kläckte pojken ;)

Kramar!

2009-07-05 @ 23:42:01
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: