25 Mars 2009

Onsdag -

Hejsan, Nu vart det till att skaffa en blogg igen ;D
Vet inte riktigt varför då jag typ aldrig skriver, men får se om det går bättre denna gången =)

Sitter med en sur-snuff i knät och väntar på att klockan ska bli 12:50 så jag kan titta på våra bästa år ;D

Idag ska vi till stan, jag ska klippa mig, och denna gången tänker jag inte bara toppa håret utan nu blir det nog relativt kort + lugg ;D haha, kommer säkerligen bli snyggt (Y)
Ska även kolla efter en bikini eftersom vi ska till örebros badhus på fredag, vilket ska bli redigt roligt :)

Jesper kryper som bara den, ställer sig själv och är överallt på samma gång :D
Tycker det är så roligt, <3 Lämnar man honom ensam i 1 sek så kryper han snabbt som fan in i badrummet vilket av någon anledning är hans favorit-rum ;D

Skönt att det är sol ute :D tråkigt dock att snön kom tillbaka nu när man är så sugen på sommar!

Jaja, nu ska jag och jesper-boy mysa <3

Ha en jättebra dag, för det ska jag ha ;D
3 kommentarer
Postat av: emms.

åh vad mysigt med bad! :)

shit så stor han blivit, kryper runt å så :D

2009-03-26 @ 15:17:35
URL: http://emmalinde.blogg.se/
Postat av: Amanda!

Hahaha så du glor fortfarande på våra bästa år?! ^^ :P

2009-03-26 @ 15:28:21
URL: http://amanda-karlsson.blogspot.com
Postat av: Sofia

jag såg dig på stan igår, men antar att du inte såg mig ;)

2009-03-26 @ 16:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: