30 Mars 2009

Måndag -

Vaknade av att Pontus kom hit och umgicks lite, vilket var trevligt..
Medans han var här dock kände jag mig inte särskilt social då jag endast väntade på min älskade postgubbe.
Tyvärr kom inte posten jag ville ha, men förhoppningsvis kommer den imorgon. Det är nämligen den nya vagnen =D
ska bli svinkul =)
Sen har vi haft främmande, Mamma,Moster,Mormor,Sofie och Sabrina.. Fikade och snackade skit :)
Men nu har alla åkt och snuffen-puff sover så sött så ska ta mig lite egen tid och ta ett bad för sen kommer Matilda!

Kan folk rekomendera bra filmer?
Känns som man har sett alla, vilket är tråkigt eftersom det är mysigt att kolla film =P

hursomhelst, my darling har inte feber idag, men han har fortf diarré, dock inte lika mycket så nu har vi fått i han både mat och lite febernedsättande.
Så det är skönt, idag har han varit lite livlig och brottats med sitt gosedjur (en stor Nasse) HAHA, de låter konstigt men ni vet, från Nalle Puh ;)

Älsklingen min håller på med käk, blir korvstroganoff och ris,
Så nu ska jag hinna bada!
Tjingeling ;)

Älskar min söta lilla Jesper <3
(kommer förmodligen ett till inlägg sen + bilder)

Just det!
Ni som läser får gärna lägga en kommentar och skriva vad ni heter på era bloggar så jag kan lägga till dem och läsa era =)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: