13 Maj 2009

onsdag -

Senare ;

Varit iväg en stund, Blev till att sitta på mcd och äta ;D Älskar den maten! fytusan! <3
blev dock inget hälsokost för mig, men de får jag ta någon annan gång.
Fick en Elräkning på 1400 så nu kan man ju inte slösa, hur mycket man än vill :P

Hopp, om två månader blir min kille 1 år, Helt SJUKT... alltså? hur kan det gå så fort? Det känns som om de var två, tre mån sedan jag låg där och fick honom.
Ajja, det betyder iaf att föräldraledigheten snart är slut =) Ska bli skönt och komma ut och göra något..
Tråkigt dock att den tar slut innan sommaren så jag måste jobba eller praktisera.
så himla lätt att få jobb menar jag, alltså? hur tänks det? om inte ens utbildade människor får jobb, hur ska jag då kunna få det? jaja, vore ju dock sjukt roligt att få ett jobb, oavsett vad det är, sålänge det inte är telefonförsäljare.
Börjar ju iaf att plugga efter sommarn :) Känner mig dock lite skeptisk mot att lämna snuff på dagis, Kommer sakna ihjäl mig. <3 Men det går nog bra! =)

haha, har börjar bli lite smått sugen på en till knatte nu när alla får barn igen.
Men nej, först och främst vill jag åtminstonde hinna påbörja en utbildning, och så vill jag såklart att snuff ska vara ensam ett tag så man kan ägna all tid åt honom.. skulle kännas så elakt att skaffa en till nu, jag menar, jeppan behöver ju uppmärksamheten, och det kanske blir svårt om man får en till knatte så tätt inpå.
Alla är ju olika =) så som det ser ut nu skulle jag nog inte ens orka med en till, med tanke på tröttheten osv.
och så är jag less på att bara sitta hemma.
Nog pratat!

har fortf främmande så känner mig något osocial,
måste ner till tvättstugan och hämta upp allt också, sen kommer Cissi ner och dricker kaffe!

Ikväll blir det dock 10 avsnitt av 2½ män som gäller!
hahah roligare prog finns inte, Älskar det <3

PICS!






Mammas ÖGONSTEN <3<3<3<3
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: