15 Maj 2009

Fredag -

Var så jädra varmt idag! fytusan..
Så jag tog på mig en kjol för att få lite färg på benen.
Då såklart vart det jättekyligt, och jag har suttit ute i 3 timmar.. Brrr ;D

Idag ska vi ta det lugnt och skönt och bara vara,
Håller på med spagetti och köttfärsås, vilket jag ALDRIG tröttnar på, Så jeppan ska få sig lite också!

Har sökt 5 jobb också! nu är det bara att hoppas på svar!
Dock inte i motala, men i norge ;D så det är ju större chans att man får något :D
Pratade med Jimmy och vi var så varmt välkomna! =)
De hade t.om ett helt tomt rum som vi skulle få bo i :) Så allt det vart ju bara bra :D
Väldig tur att jimmy bor där, det är ju en enorm fördel för oss =P

Hursom, Här kommer lite bilder på min älskade,finaste,raraste lille pojk <3



Klättra upp på mamma är alltid lika roligt, speciellt om hon får ont samtidigt :)
Älskar hans söta små skrattgropar <3



Mammas coooooooling ;)



Alltid lika roligt att slå soppen i golvet och leka tittut samtidigt ;)
Älskar dig min fina <3

2 kommentarer
Postat av: Zanna

Hade varit roligt och ses snart:)

2009-05-15 @ 21:30:23
URL: http://theospappamamma.blogg.se/
Postat av: sara

jag huttrade o frös nästan arslet av mig.. fy tusan.. hoppas du får något jobb.. men det är tufft på arbetsmarknaden..

ha det gott..

kram

(amandas moster) sara

2009-05-16 @ 17:17:44
URL: http://sarastankarofunderingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: