19 Maj 2009

Tisdag -

Hade städat klart lagom tills Alex kom hem :) hann dock inte påbörja något mat så det gjorde vi tillsammans :)
Kollat på film, (som ni märker är jag en riktig filmfanatiker), hursom, så blev det The house bunny, Relativt rolig.. dock vill jag ha riktiga skrattfilmer och inte att man skrattar lite i början och sen ska det bli seriöst :P jag menar, Hur seriös kan en sådan film vara? Känns bara töntigt :P
Just legat i ett bad =) det är så skööönt!
Och nu håller Alex på att baka, men han kommer inte baka klart utan vi ska bara sitta och mumsa i oss smet :) och jag frågar mig själv varje dag varför jag går upp i vikt :P Kanske inte så konstigt när man sitter och äter 7 dl rinnande sockersmet! ;D
Nu ska vi återigen mysa framför en film, Men denna gången blir det någon med varulvar och vampyrer. Underworld något heter den :P

Måste sticka nu :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: