20 Maj 2009

Onsdag -

Vaknade av att Adde ringer på dörren 8 på morgonen ;D JIPPI!
Så Alex och Jeppan gick upp, jag fick dock ligga kvar till 09:15 ;)
Sedan var det bara att bege sig upp eftersom adde och alex skulle till skolan.
Så jag och Jesper la oss i ett bad, och nu förtiden är han inte direkt lugn i badet ;D gick upp efter 30 min.
Bäddade sängen och diskade, Jesper min lilla hjälpreda som får allt tråkigt till att bli roligt ;D
Sedan började Days, så min lille prins somnade :)

EFTER det började min stressiga DAG! =)
Alex skulle sluta 11:00 och vara hemma 11:30.. Eftersom jag skulle på körlektion.. Inte så himla lätt att ta med sin bebis då :P
Ringde 11:15 och då satt dem fortf på lektion. OCH jag kände paniken växa eftersom om man missar en körlektion måste man betala 425kr.. JIPPI!
så jag ringde och skällde på han så han skulle hem!
Sofie kom hit lagom i allt och tog Jesper så jag kom med 11:55 bussen, fick ta hennes busskort som det skulle finnas 10 kr kvar på, AJO! Fanns inte ett öre.. jag blev helt förstörd, bönade och bad till busschauffören att jag skulle få åka med och betala i stan.. och det fick jag.. väl i stan kom alex, adde och moster så jag kunde betala.
Visst, det kanske inte låter så hemskt, men FYFAN vad stressad jag var :P och helt galen.
BLÅkutar upp till körskolan, och vad händer då?, ja då är läraren 15 min försenad i vilket fall.. ah hujjeda mig, kunde inte andas normalt på evigheter kändes det som.

Iaf, började köra.. heeeeeeeeeeela stan var fyllda med polisbilar och skit, för då var det tydligen något parti som höll tal.
Vilket inte gjorde det mindre stressigt :P
Sen ser jag moster och hela konkaronget när jag kör, så jag koncentrerade mer på dem än bilen så jag fick motorstopp, körde upp på trottoaren och allt möjligt.. helt jobbigt.

men där slutade all stress =)
Efter lektionen mötte jag alla på valencia så vi åt pizza :)
Sen tog vi en fika! Haaha..
Åkte hem, satte oss och snackade..
Har nyss vart nere på affären och handlat lite glass, nyponsoppa osv :)
SÅ NU SKA JAG SLAPPNA AV! =D

tack och hej :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: