26 Maj 2009

Tisdag -

ohmy!!! fyfan. nu mår jag skitdåligt.. detta är helt sjukt! :(:(

Innan jag blev gravid vägde jag 52 kg.
I slutet av min graviditet vägde jag 72 kg.
Två-tre veckor efter förlossningen vägde jag 54 kg och va skitnöjd! =)
NU? NUUUUUUUU, nu är jag helt förstörd, har märkt att jag gått upp i vikt, eftersom byxor jag kunde ha efter förlossningen kan jag inte ha nu, och varenda tröja har börjat visa magen.
SKÄMS över att skriva men nu har jag gått upp till 64,8... Fattar ni? nästan 10 kg, sen typ februari..
inte lustigt jag inte kan ha några kläder längre :(:(

SÅ nu måste jag verkligen ner!! VERKLIGEN, this doesn't feel good at all.
Har köpt tabletter som ger mättnadskänsla nu eftersom jag kan äta som en man.
Idag är min första dag av bantning. INGET mer godis, INGEN mer cola.. bara på fredagar eller lördagar.

DAG 1
om exakt en vecka kommer jag väga mig igen och se om det givit något som helst resultat..
jag hoppas verkligen, för nu ser jag verkligen ut som en michilingubbe.. jag har förvisso mig själv att skylla så som jag äter.. men nu ska det fanimig bli ändring på det..
inte så lustigt självkänslan dras ner mer och mer för varje dag.

(ni andra som väger 64 kg, ni behöver inte känna er illa till mods för det jag skriver. TÄNK på att jag är extremt kort också..)

Idag ska det tränas, ska ut och gå hela jävla dagen.
Hejdå
2 kommentarer
Postat av: sara ( amandas moster)

när man mår dåligt i sig själv med hur man ser ut i kroppen så ska man absolut göra något åt saken. men som jag ser det.. o då ser jag dig ganska så ofta så anser jag inte att du är tjock på något sätt.. du ser helt normal ut i mina ögon.. bara så du vet det..

men snälla svält dig inte bara..

kram kram sara

2009-05-26 @ 14:00:52
Postat av: Zanna

Lilla vän<3 Du är inte alls tjock! Vad är jag i sådana fall? Såklart du ska gå ner lite(om det nu är nödvändigt:P) men inte alls mycket! Tänkte se om vi ska träffas snart?<3

2009-05-27 @ 00:02:22
URL: http://theospappamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: