27 Maj 2009

Onsdag -

Hej!
Idag har varit en riktigt stressig/planerar dag.. huwa, och dagen imorgon kommer att bli ännu mer stress.
Planen var att vi skulle åka till Norge på fredag, men eftersom bussen till sthlm inte passar ihop med flyget så är planen ändrad till att vi åker till sthlm imorgon istället... och då sover hos min morbror och så på fredag morgon skjutsar han oss till arlanda, då vi kommer flyga istället för att åka tåg.

Så upp tidigt som fan imorgon och ringa runt, packa, handla massa grejer till jesper, så som välling osv..
ja, en stressdag imorgon också! men på fredag när vi landar i norge kan vi börja ta det lugnt och låta våra magsår läka.
Måste ju packa ordentligt eftersom vi blir borta till augusti!
Haha, måste medge att jag är nervös. Alex känner ju åtminstonde alla där, det gör ju inte jag ;D
Men de ordnar sig säkert.
Komma ifrån lite.. få lite nya erfarenheter! Ja, jag känner att de här kommer göra mig gott!
Dessutom är det ju en minimum lön på 141 kr/tim, vilket är jäääävla bra när man är outbildad! :D

Ja, jag lär ju inte hinna skriva något mer.. kommer nog in då och då i norge och håller er uppdaterade!
Tillsdess, HA EN JÄVLIGT BRA SOMMAR I SVERIGE! FÖR JAG SKA HA EN JÄVLA BRA SOMMAR I BERGEN! =)
JIPPIIIIIII ;D;D
wish me luck.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: