31 Maj 2009

Söndag -

Hejhej :D
Resan hit till Bergen gick hur bra som helst, var lite nervös inför planet, trodde snuffens öron skulle göra ont men det gick HUR bra som helst =)
När vi kom fram, tog vi flygbussen, så mötte Jocke och Johanna oss :)
Vi följde med dem hem, senare kom Jimmy.. :) När han kom gick vi dit, duschade och fixade oss..
Sedan gick vi ut och åt :)
Himla fint här och massor med uppförsbackar så jag kommer att bli tränad ;D
Plus att det har varit så himla fint väder.. jättevarmt, känns som vi är i spanien..
och jag fick lite färg på mig direkt :)

Igår sprang vi omkring ute, tog oss en mjukglass osv, efter ca; 6 h gick vi hem, lagade kyckling och pommes och såg på film, notebook..
Sedan vart det och lägga sig, och jag läste typ 35 sidor i en bok och sedan tvärdeckade jag :)

Idag är det också sjukligt fint väder så jag tänker VERKLIGEN inte sitta inne :D men har bränt armarna så dant.
Vore gott också att få i sig något käk, vet inte om vi skulle grilla idag.. annars får vi gå till 7-eleven och köpa korv inlindat i bacon :)
Så mycket fina berg och hav här så det är en enormt skillnad på att sitta här ute och i motala kan jag säga.. :P
Har förvisso lite hemlängtan men det är ju bara för att jag saknar min familj så dant :)

Ja eftersom vi nu är hos Jocke kommer jag nog kunna komma in och skriva väldigt ofta :)
HA en bra söndag för det ska jag ha ;)
Pusshej
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: